2009. május 26.

J. R. Ward: Életre keltett szerető (10/9)


A vámpírtársadalom újabb taggal bővül ebben a részben. A Fekete Tőr Testvériség 4. részében Butch egy közönséges zsaruból, akit kitaszított a családja, a testvériség igazi tagjává válik. Végre nem érzi egyedül magát, megtudja valódi származását és örök hűséget fogad egy vámpír nőnek.
Marissa megtapasztalja az igazi szerelmet és szexualitást Butch által, és testileg, lelkileg támogatja a férfit.

Sokkal vontatottabbra sikerült ez a rész, mint a többi. Kevesebb szex van benne, ettől függetlenül állatiasan erotikus. Talán ebben a részben szerepel a legtöbbször a vér, az ivás, a harapás, ami először kicsit furcsa, majd rájöttem, hogy inkább erotikus.
Nagyon felkapottak lettek mostanában a vámpíros történetek, de én úgy gondolom, hogy ezekben a könyvekben semmi félelmetes dolog nem történik, nem kell rettegni. Az szex olyan állatias ösztönöket vált ki, ami teljesen felülemelkedik a vámpírok és az alantasok harcán.
Csupán azért kapott 9-est, mert a többihez képest ez a rész kicsit túl van ragozva. Túl hosszú.
Amikor az első könyvet a kezembe vettem arra számítottam, hogy vad küzdelmek lesznek és folyamatosan harcolni fognak, ezzel szemben inkább a testvérek életéről, szerelméről és szexuális életéről szól. És ezzel kellemeset csalódtam. Kíváncsian várom az 5. részt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése