2009. április 15.

Umberto Eco - A rózsa neve (10/1)


Csak azért írom le, mert látom, hogy valaki olvassa. Kíváncsi vagyok mit mond majd rá :)

1 pont, legszívesebben nullát adnék :)

Nekifogtam, csak nem tudom, hogy miért. Lehet, hogy rossz időszakban olvastam (valamikor egyetemen). Azt mondták, az első 100 oldal nehéz, de ha azon túljutok már jó lesz. Valahogy nem akart jobb lenni…. Asszem 200 oldalon is túljutottam, de szenvedés volt. Utána feladtam. Egy a kevés könyv közül, amit nem fejeztem be.

Számomra unalmas volt.

3 megjegyzés:

  1. ebben az esetben csak szánni tudlak :-(

    VálaszTörlés
  2. csacssao..Én olvasom (bele kezdtem) az edzőtáborban, de az elején nekem is kicsit száraznak tünt...Inkább elolvastam a Pí életét, DE nem mondtam le erről a könyvről sem...Jókat hallottam a filmről is, ezért érdekel, csak most sajna nincs időm olvasni...

    Lehet, csak hónapok múlva fogom újra elővenni;)

    VálaszTörlés
  3. CSővike én nekem suliban kötelező volt nekem is azt mondták hogy az első 100 oldal nehéz de utánna jo lesz 2 rész volt a jó benne ami érdekelt de q többi unalmas nagyon és ezzel a világ végére lehetne kergetni nah meg a latin benne az qrvára kellet oda:v anélkül jobb lenne

    VálaszTörlés