2009. április 27.

Gabriel Saint: A kisfiú és a bohóc (10/5)

....avagy a kis herceg visszatér

Ninetta adta kezembe e könyvet egyik találkozásunk alkalmával, mikor éppen könyvet kéregettem tőle...mert a könyvtár éppen ki volt fosztva..vagy csak úgy:D
Szóval az íróról annyit, hogy magyar, fiatal költő és író. Ez a könyv is saját kasszás...mivel Magyarországon ált. csak így tudsz könyvet kiadni, ha nem bulvár jellegű.:)
Kicsit nagyon is Kis Herceg "feelinges", én az eredeti Kis Herceget nagyon szerettem régen is és most is. Ezért örömmel vettem a kezembe, de sajnos vagy nem sajnos..de sok hasonlóságot fedezhettem fel benne.
Nekem a megfogalmazások sokszor túl erőltetettnek tűntek, és egyáltalán nem került be a kedvenc könyveim sorába . De nem volt rossz.
Azért érdemes magyar fiatalok írásait is olvasni, hogy olvasottságunk széleskörűbb legyen, ne mindig csak a külföldi írók műveit fogjuk a kezünkbe. Erre megfelelő ez a könyvecske is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése